Bøker til salgs i høst


Ulvund tekst og forlag (Arne Ulvund) har gode tilbud på en rekke bøker høsten 2018. Boka
I denne verden, i dette liv, har vi bare hverandre, er en av dem.

Nevnte bok kommer i nytt opplag i skrivende stund, i begynnelsen av september. Boka ble utgitt i et lite prøveopplag tidligere i år – uten nevneverdig lansering. Det viste seg at interessen for boka var større enn jeg hadde turt å håpe på, derfor dette nye opplaget. Boka selges direkte fra meg, og interesserte kan sende en SMS til tlf 95817246, du kan ringe samme nummer eller oppsøke meg på Facebook. Jeg bringer gjerne boka hjem til deg hvis du bor i Sunndal. Utenbygds bestillinger sendes i posten. Bokprisen er 150 kroner. Frakttillegg i posten: 50 kroner. Les mer om boka her.



I samme slengen selger jeg også andre bøker jeg har hatt befatning med over mange år. Det gjelder disse:

Hauge: Lady Arbuthnott og hennes menn
Denne klassiske historien om Barbara Arbuthnotts liv i Sunndal kom i enda en ny utgave sommeren 2018. Eiliv Odde Hauge utgav boka på Gyldendal Norsk Forlag i 1957, og siden 1996 har Ulvund tekst og forlag gitt den ut i flere opplag og utgaver. Denne siste er spesiell ved at den også inneholder en omfattende innledning, skrevet av Arne Ulvund, om Arbuthnotts liv og virke i Sunndal. Full pakke, med andre ord. Pris: 200 kroner. Frakttillegg: 50 kroner.



Barbara - livet, mytene, musikkspillet
Boka kom ut i 2016 og den tar for seg musikkspillet om Barbara Arbuthnott gjennom 20 år, livet til Arbuthnott og historien til JazzåTeatret på Sunndalsøra. Dette er en praktbok i stort format, gjennomillustrert med fargebilder. Opprinnelig pris var 395 kroner, nå er den satt helt ned til 50 kroner, med en ambisjon om at lageret skal være tømt innen utgangen av året. Boka er tung, og eventuell frakt kommer på 100 kroner i tillegg til bokprisen.



Det skjedde på Nordmøre - 1960-65
Boka var tenkt som den første i en serie om vår nære historie på Nordmøre. Av forskjellige grunner ble det med denne ene boka. Men den står seg godt, og gir et spennende bilde av en tid mange fortsatt har et forhold til. Gjennomillustrert med fotos. Pris: 50 kroner. Frakttillegg: 85 kroner.



Ned til elva
Dette heftet består av en samling av tekster jeg skrev i avisa Driva på slutten av 1990-tallet og begynnelsen av 2000-tallet. De handler først og fremst om samlivet med tre tette barn, kombinert med travel journalistjobb og ansvar for en hund. Pris: 50 kroner. Frakttillegg: 50 kroner.



Arnes bokbil
Utover høsten kommer jeg også  til å ta med meg bøker i min vesle svarte Mitsubishi Colt og selge de nevnte bøkene fra denne, på forskjellige steder rundt i kommunen. Kanskje tar jeg en avstikker til Surnadal og Tingvoll også. Se etter Arnes bokbil!

Kommentarer